LV | RU | EN | LT
contact mail eshop@nordic.lv contat phone +371 29476955

Atgriešana un apmaiņa

Ja kāds izstrādājums Jums nederēja, Jūs varat atgriezt preci 14 dienu laikā no pirkšanas brīža. Nauda tiks atgriezta pēc preces saņemšanas atpakaļ 5 dienu laikā. Var apmainīt preci uz citu viena mēneša laikā.

Preces apmaiņas procedūra un noteikuma uz citu izmēru vai artikulu.

Precei jābūt sākotnējo izskatu – bez lietošanas pazīmēm.

Obligāti iesniedziet pirkumu apliecinošu dokumentu – čeku vai preču pavadzīmi.

Aizpildiet anketu, kuru Jūs atradīsiet savā sūtījumā kopā ar preci vai ŠEIT. Ja anketas nav vai tā nozaudēja, varat brīvā formā aprakstīt apmaiņas iemeslu un modeli, kuru vēlaties saņemt. Arī iesakām uzreiz mūsu veikalā noformēt jaunu pasūtījumu, norādot komentāros iepriekšējā pasūtījuma numuru. Tad norādītā prece tiks rezervēta Jums nosūtīta uz Jūsu adresi, kad būs saņemta atgriežamā prece apmaiņai.

Kopā ar sūtījumu Jūs saņemsit uzlīmi ar atgriešanas adresi, kuru varēs uzlīmēt sūtījumam.

Apmainot preci, sūtījuma vērtību apmaksā Pircējs, jaunās prece piegādes izmaksas apmaksā internetveikals.


Preces atgriešanas procedūra un noteikumi.

Precei jābūt sākotnējo izskatu – bez lietošanas pazīmēm.

Obligāti iesniedziet pirkumu apliecinošu dokumentu – čeku vai preču pavadzīmi.

Aizpildiet anketu, kuru Jūs atradīsiet savā sūtījumā kopā ar preci vai ŠEIT. Ja anketas nav vai tā nozaudēja, varat brīvā formā aprakst atgriešanas iemeslus un Jūsu konta numuru naudas līdzekļu atgriešanai.

Kopā ar sūtījumu Jūs saņemsit uzlīmi ar atgriešanas adresi, kuru varēs uzlīmēt sūtījumam.

Atgriežot preci mūsu internetveikalam, sūtījuma izmaksas sedz Pircējs.


Ievērojāt ražošanas brāķu vai atklājāt brāķi ekspluatācijas laikā?

Ja ievērojāt ražošanas brāķi – uzrakstiet mums uz elektronisko adresi – eshop@nordic.lv, piestiprinot brāķētās preces fotogrāfiju.

Redzama brāķa gadījumā nav nepieciešams nosūtīt brāķēto preci.

Obligāti iesniedziet pirkumu apliecinošu dokumentu – čeku vai preču pavadzīmi.

Aizpildiet anketu, kuru Jūs atradīsiet savā sūtījumā kopā ar preci vai ŠEIT. Ja anketas nav vai tā nozaudēja Ja anketas nav vai tā nozaudēja, varat brīvā formā aprakstīt atgriešanas vai apmaiņas iemeslus.

Gadījumā, ja nepieciešams atgriezt brāķēto preci, sūtījuma piegādes vērtība arī tiks atgriezta. Visus Jūsu izdevumus kompensēs mūsu internetveikals.


Aizpildīto anketu lūdzu atsūtīt uz eshop@nordic.lv.

Atgriežamo preci varat nosūtīt ar Omniva pakomātu vai pastu:

Adrese atgriešanai ar Omniva:

Rīgas T/C Valdemārs pakomāts (Valdemāra iela 112, Rīga, LV-1013) Telefona Nr. +371 27042424

Adrese atgriešanai ar pastu:

SIA Nordic Tekstils, Rīga, Klijānu iela 2D, LV-1013. Telefona Nr. +371 67273449

All rights reserved Nordic Tekstils SIA © 2017
up